Forældrerådgivningen

Forældrerådgivningen er Skole og Forældres uvildige rådgivning, hvor forældre, der oplever, at deres børn har problemer i skolen, kan få anonym rådgivning.

Telefonen er åben mandag-fredag kl. 10-16. Ring 70 25 24 68.

Forældre og andre pårørende kan have brug for at vende mange forskellige problemstillinger i relation til et barns skolegang. I Forældrerådgivningen lytter vi til forældrene og tager afsæt i forældrenes egne ressourcer og handlemuligheder i samarbejdet mellem skole og hjem for på den måde at finde den løsning, der er bedst for barnet.

En gruppe af engagerede frivillige rådgivere, der alle har erhvervserfaring fra grundskolen, sørger for at Forældrerådgivningen har åbent alle skoledage.

Læs mere på Forældrerådgivningens hjemmeside

24 januar 2022

30.11.15
Forældremøde om digitale medier
Børn har brug for voksne til at hjælpe dem til at navigere på de sociale medier. Her får I 7 gode råd og opskriften på et forældremøde.
30.11.15
Ny elev i klassen?
Sådan kan I som kontaktforældre være med til at give nye elever og forældre en god modtagelse. Det er en god investering for fællesskabet.