Udgivelser

Handelsbetingelser for Skole og Forældres webbutik

Gå til Skole og Forældres webbutik

Priser for medlemmer
Medlemmer af Skole og Forældre får 50 % rabat på alle udgivelser.

Salgs - og leveringsbetingelser
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Skole og Forældre.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Skole og Forældre.

Betalingskort
Skole og Forældres webbutik modtager Dankort, Visa/Dankort samt MobilePay Online som betalingsform.
Kortgebyret udgør for dig som kunde  p.t. 0,70 kr. ved køb under 50,00 kr., 1,10 kr. ved køb mellem 50,01-100,00 kr.  og 1,39 kr. ved køb over 100,00 kr.

DIBS - Payments made easy

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Skole og Forældre.
Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra Skole og Forældres side, er denne af vejledende art. Skole og Forældre indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

Fortrydelsesret
Du har 14  dage til at meddele Skole og Forældre at du fortryder købet, gældende fra den dag du modtager din vare og herefter 14 dage til at sende varen retur.
Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget i. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra Skole og Forældre anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Postdanmark. Leveringstid  er op til 8 dage.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt af Skole og Forældre overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Priser og betaling
Alle priser i Skole og Forældres webbutik - er ekskl. forsendelse- og kortgebyr, der bliver tillagt den endelige pris. Forsendelsesgebyret indholder ud over porto også udgifter til emballage og administration. P.t. udgør forsendelsesgebyret kr. 25,- plus porto. Kortgebyret udgør  p.t. 0,70 kr. ved køb under 50,00 kr., 1,10 kr. ved køb mellem 50,01-100,00 kr.  og 1,39 kr. ved køb over 100,00 kr.
Offentlige skoler og institutioner med EAN nummer kan betale via elektronisk fakturering.
Private kunder og virksomheder kan kun betale med betalingskort (Dankort, Visa/Dankort og MobilePay Online).
Betalingen for den bestilte vare bliver først gennemført af Skole og Forældre ved afsendelse af varen.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Skole og Forældre, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Skole og Forældre.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode Skole og Forældre har stillet dig i udsigt.

Gå til Skole og Forældres webbutik

23 februar 2021